جمعه, 10 فروردين 1403
شناسه خبر:731

گزارش نتایج تیم پرسپولیس در مسابقات فوتبال زیر گروه شهرستان دشتستان

  • انداز قلم
ورزشی

پرسپولیس زیارت از راه یابی به دور بعد مسابقات فوتبال زیر گروه شهرستان دشتستان باز ماند.

 

 

 

مسابقات زیر گروه شهرستان دشتستان باشرکت ۱۰ تیم و در سه گروه شامل دوگروه سه تیمی و یک گروه چهارتیمی از۳۰ مهرماه در شهرهای برازجان، شبانکاره، سعدآباد، آبپخش وتنگ ارم برگزارشد که پرسپولیس زیارت  بعنوان نایب قهرمان باشگاه های برازجان ویکی ازنمایندگان این شهر و بخش مرکزی  درگروه دوم این مسابقاب  با تیم های نخلستان آبپخش، کانون تنگ ارم واتحاد شبانکاره هم گروه شد. 

پرسپولیس اولین مسابقه خود را دراستادیوم جهان پهلوان تختی برازجان به مصاف نخلستان آبپخش رفت وعلی رغم اینکه درنیمه اول بازی با سوت داور مسابقه و نشان دادن کارت قرمز بخاطرخطای فنی به یکی ازبازیکنانش ده نفره شده بود، بازی بسیار روان وخوبی ازخود ارائه داد ولی درپایان با نتیجه یک برصفر بازی را واگذار کرد.

پرسپولیس دردومین مسابقه خود درتاریخ 9 آبانماه  باز هم در ورزشگاه تختی برازجان میزبان کانون تنگ ارم بود. پرسپولیس بازی را با حملات همه جانبه شروع کرد و به نظر می رسید که برای پیروزی دراین مسابقه کار زیاد سختی نداشته باشد، ولی علی رغم بازی بسیار زیبا و روان آنها و به هدر رفتن فرصتهای بی شمار گلزنی، این تیم تنگ ارمی بود که بر خلاف جریان بازی با دو گل ازپرسپولیس جلو افتاد. پس از این اتفاق بازیکنان پرسپولیس باحملات دامنه دارخود توانستند درادامه با گلهای رسول فرهمند وامید خرمی بازی را به تساوی بکشند وهمه تماشا گران منتظر گل سوم پرسپولیس بودند که دوباره برخلاف جریان بازی وبعلت یک اشتباه فردی و در دقیقه نود بازی تیم کانون تنگ ارم به گل سوم خود دست یافت و پرسپولیس علی رغم شایستگی فراوانی که دراین بازی داشت درمیان بهت حاضرین در ورزشگاه نتیجه این مسابقه را به حریف خود واگذار نمود. 

پرسپولیس آخرین مسابقه خود رادرتاریخ چهاردهم آبانماه در ورزشگاه شهید قلی زاده شبانکاره وبا تیم اتحاد این شهر برگزارکرد؛ پرسپولیس دراین بازی هم بدنبال اعاده حیثیت بود وهم کور سوی امیدی به صعود به دور بعد داشت، اگرپرسپولیس با اختلاف دوگل بازی را می برد و در طرف دیگر در بازی همزمان نخلستان آبپخش با نتیجه یک برصفربرکانون تنگ ارم غلبه می کرد پرسپولیس و نخلستان به دور بعد صعود می کردند ؛ ولی بر خلاف پیش بینی و انتظار آن بازی با نتیجه صفر صفر به پایان رسید.

اتحاد شبانکاره هم عزم خود را برای بردن پرسپولیس و راهیابی به دور بعد جزم کرده بود؛ پرسپولیس طبق روال بازیهای قبل بازی را باحملات همه جانبه خود شروع کرد ودر دقیقه ۳۵بازی توسط رامین سلامتی به گل رسید؛ ونیمه اول را با همین نتیجه به رختکن رفت و با شروع نیمه دوم پرسپولیس که برای صعود با توجه به نتیجه بازی همزمان به یک گل دیگر احتیاج داشت دامنه  حملات خود رابیشتر کرد ودر دقیقه ۷۰ بازی موفق شد با گلزنی مهدی مددی به دومین گل خود دست یابد ولی این گل هم باعث نشد که عطش بازیکنان این تیم فرو کش کند وپس از چند حمله دامنه دار وایجاد فرصتهای بسیار مدافع حریف مجبور شد که دردقیقه ۸۰ بازی درمحوطه جریمه برای مهار مهاجم پرسپولیس دست به خطا بزند که داور هم برای جریمه آن نقطه پنالتی را نشان داد. ضربه پنالتی  توسط شهرام مددی بازیکن متعصب وکهنه کار تیم تبدیل به گل سوم پرسپولیس شد واین مسابقه باهمین نتیجه به پایان رسید وبا توجه به نتیجه صفر صفر  بازی همزمان دو تیم همگروهی، پرسپولیس از راهیابی بدور بعد مسابقات باز ماند.

اعضای تیم پرسپولیس دراین دوره از مسابقات عبارت بودند از:

مجید طوسی، غلامحسین کرمپور، مهدی راستگو، رامین سلامتی، سجاد انصاری، جابرنادری، شهرام مددی، سجاد بهزادی، یحیی شریفی، داود شریفی، عماد عمادی، مهدی مددی، امیدخرمی، مسعودکارگر، عبداله بحرینی، عباس عبدلی، رضا آیتی، محسن نیکزاد، مسیب نیکزاد.محمدامینی، رسول فرهمند به سرمربی گری بهزاد بهزادی نژاد و سرپرستی اکبر شاهانی

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت به نمایش گذاشته خواهد شد
  • هیچ نظری یافت نشد
تبلیغات شما 1
تبلیغات شما 2

نظر سنجی

به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
شما باید حد اقل یک گزینه را برای رأی انتخاب کنید!