سه شنبه, 28 فروردين 1403
شناسه خبر:729

گزارشی از مسابقات چهارجانبه فوتبال پیشکسوتان،یادواره شادروان عبدالرسول نجاتی+عکس

  • انداز قلم
ورزشی

یک دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان، جام چهارجانبه یادواره رزمنده شیمیایی جنگ تحمیلی شادروان عبدالرسول نجاتی، در روستای زیارت و در زمین خاکی اول روستا برگزار شد.

 

 

 مسابقات از تاریخ پنج شنبه 22 مهر 1395 و با دیدار افتتاحیه سرخابی ها آغاز شد.

بازی در وقت عادی با نتیجه 1-1 خاتمه یافت ولی در پایان و در ضیافت پنالتی ها این تیم پرسپولیس بود که توانست 4 بر 3 از سد آبی های استقلال گذشته و راهی فینال مسابقات شد.

گلزنان این بازی مسلم کرمپور برای استقلال و مسعود صالحی برای پرسپولیس بودند.

دیگر بازی نیمه نهایی را کارگر و آزادی برگزار کردند که آن بازی خالی از حواشی نبود و بحث هایی بین دو تیم بر سر بازیکنان مشترک بوجود آمد که حتی موجب شد، علی فرهمندزاده که خود موجب برگزاری این مسابقات شده بود و قصد داشت برای کارگر بازی کند، از بازی کردن در این جام منصرف شود.

بازی با نتیجه 4 بر 1 به سود آزادی خاتمه یافت تا دو تیم حاضر در لیگ برازجان سال 95، اینبار در رده پیشکسوتان راهی فینال شوند.

گلزنان این بازی: عباس ایمانی فرد 2 گل - ابراهیم ایمانی فرد و حسین آذررنگ برای آزادی و تک گل کارگر را حسن بلالی به ثمر رساند.

و اما فینال و حواشی آن :: عصر روز جمعه 7 آبان 95، برای بازی فینال انتخاب شد. اما تیم پرسپولیس به دلیل عدم موافقت مسولان برگزاری مسابقات به حضور یکی از پیشکسوتان این تیم در مسابقه پایانی، از حضور در فینال انصراف داد! و تیم استقلال برای مصاف با آزادی فراخوانده شد اما نه برای برگزاری فینال، بلکه برای انجام دیداری نمادین!! که طی آن آزادی به عنوان قهرمان و استقلال به عنوان نایب قهرمان معرفی شود!!! استقلالی ها در آن روز جز 5 نفر جمع نشدند و به همین دلیل جوانان استقلال جوان را فراخواندند تا کنار بازیکنان پیشکسوت استقلال بازی کنند و از آن طرف هم آزادی احمد عوضی را به تیمش افزود تا دیدار نمادین انجام شود. بازی نمادین 3-3 شد و بین دو نیمه جوایز اهدا شد.

 

 

 

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت به نمایش گذاشته خواهد شد
  • هیچ نظری یافت نشد
تبلیغات شما 1
تبلیغات شما 2

نظر سنجی

به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
شما باید حد اقل یک گزینه را برای رأی انتخاب کنید!