شنبه, 01 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:717

گزارشی از عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس زیارت در لیگ برازجان+تصویر

  • انداز قلم
ورزشی

تیم فوتبال پرسپولیس زیارت، قهرمان دو دوره پیاپی در سال 93 و 94، خود را برای سومین عنوان قهرمانی آماده کرده بود.

 تیم فوتبال پرسپولیس زیارت، قهرمان دو دوره پیاپی در سال 93 و 94، خود را برای سومین عنوان قهرمانی آماده کرده بود. امسال برخلاف سال های اخیر، حضور چشمگیرتری از جوانان زیارتی را نسبت به گذشته در این تیم شاهد بودیم. حضور بازیکنانی از ریشه امید زیارت که بیشتر آن ها از آزادی جدا شده و سرخپوش شده بودند. داوود شریفی، سجاد و احسان بهزادی، مصیب نیکزاد و نواب عمادی به جمع سرخپوشان پیوسته و این تیم را نسبت به گذشته زیارتی تر کرده بودند.

مربی ساکت و کار بلدی مانند بهزاد بهزادی که در بعد فنی به شهرام مددی اعتماد فراوان داشت، به خوبی می دانست چه چیزی از بازیکنان خود بخواهد.

پرسپولیس با قرعه سخت حضور در گروهی متشکل از اتحاد بنار و خلیج فارس برازجان، روبه رو شد ولی در شروع بازی ها خلیج فارس کناره گیری کرد تا بنار و پرسپولیس بازی نکرده صعود کنند و بازی رودررویشان که با تساوی 0-0 خاتمه یافت به پنالتی ها کشید و پرسپولیس موفق به شکست رقیب دیرینه شد.

در مرحله نیمه نهایی با آزادگان ابوالفیروز مواجه شد و 2 بر 1 به پیروزی رسیده و راهی فینال شد. همه چیز برای سومین قهرمانی پیاپی آماده بود، اما پرسپولیس 2 بر 1 باخت و به نایب قهرمانی بسنده کرد.

با این حال پرسپولیس عملکرد قابل قبولی نسبت به دیگر تیم روستا داشت و به جمع تیم های لیگ دشتستان صعود کرد.

امیدواریم تنها نماینده زیارت در لیگ شهرستان بتواند جواز حضور در پلی آف لیگ دسته یک استان را کسب کند و دوباره افتخار آفرینی نماید.

محمد رضا ایماندوست

 

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت به نمایش گذاشته خواهد شد
  • هیچ نظری یافت نشد
تبلیغات شما 1
تبلیغات شما 2

نظر سنجی

به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
شما باید حد اقل یک گزینه را برای رأی انتخاب کنید!