شنبه, 01 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:716

گزارشی از عملکرد تیم فوتبال آزادی زیارت در لیگ برازجان

  • انداز قلم
ورزشی

 تیم فوتبال آزادی زیارت برای حضور قدرتمند تر در سال سوم بازتاسیس خود، برنامه های زیادی داشت و در جهت دست یابی به اهداف خود، موسی پورخدر را به عنوان سرمربی جایگزین حسین آذررنگ نمود.

تیم فوتبال آزادی زیارت برای حضور قدرتمند تر در سال سوم بازتاسیس خود، برنامه های زیادی داشت و در جهت دست یابی به اهداف خود، موسی پورخدر را به عنوان سرمربی جایگزین حسین آذررنگ نمود.بازیکنانی مثل رسول فرهمند، یحیی شریفی، وحیدرضا ایماندوست و ... نیز که قراردادشان به پایان رسیده بود، با آزادی توافق کردند که حداقل یکسال در این تیم باشند. این تیم حتی دو دروازبان و سه بازیکن خارجی دیگر را جذب کرد و حتی اکبر ایمان نژاد را جذب تیم خود کرد. تمرینات شبانه در چمن مصنوعی روستای کلل و سه بازی دوستانه با هم گروهی هایش تنها اقدامات آماده سازی این تیم بودند.

با بازیکنان و مربی ای که آزادی جذب کرده بود، تصور عدم موفقیت این تیم در مسابقات بسیار کم بود ولی این تیم بازی اولش را مقابل آزادگان واگذار کرد و کار را بر خود سخت شده دید. با این حال همه از برد پرگل آزادی در برابر پاس برازجان که دو بازی تدارکاتی اش را با آزادی باخته بود، صحبت می کردند.

ولی در روزی که تیم معضل و یا حتی شاید باید گفت بحران گلزنی داشت تیم پاس، آزادی را با نتیجه 4 بر 1 مغلوب خود ساخت تا آزادی در رتبه سوم جدول سه تیمی قرار گیرد.

از اصلی ترین دلایل عدم موفقیت تیم می شود به عدم یکدستی در این تیم اشاره کرد. همچنین تمرینات و بازی های تدارکاتی کم، بازی کردن بازیکنانی که فقط نامشان در زمین حضور دارد، ترس مربیان تیم از برخی بازیکنان تیم، عدم استفاده از بازیکنان جوان، دخالت های مدیران تیم در کار مربیان و ... که بیان آن ها در این مجال نمی گنجد.

از طرفی باید در نظر گرفت که فوتبال زیارت رو به از هم گسیختگی پیش می رود و بین نسل های فوتبالی آن فاصله زیادی وجود دارد.

به امید موفقیت تیم آزادی در مسابقات آینده و افتخار آفرینی برای روستا.

محمدرضا ایماندوست

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت به نمایش گذاشته خواهد شد
  • دوست

    ان شاالله در آینده نزدیک شاهد قدرت نمایی و اوج آزادی خواهیم بود.

    دوست دارم 0
تبلیغات شما 1
تبلیغات شما 2

نظر سنجی

به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
شما باید حد اقل یک گزینه را برای رأی انتخاب کنید!