شنبه, 01 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:761

مهمان نوازی مردم زیارت کام تلخ مسافران گرفتار شده در سیل را شیرین کرد+عکس

  • انداز قلم
گزارش

مسافران اتوبوسی که از بوشهر قصد عزیمت به کرمانشاه را داشت، بر  اثر گرفتار شدن در سیلاب و آبگرفتگی پل کلل و نقص فنی پس از نجات توسط آقای دهقان راننده شجاع لودر ، مورد مهمان نوازی مردم روستای زیارت قرار گرفت.

 

 

به گزارش زیارتی ها؛ 

سهراب ممنون دهیار روستای زیارت گفت : از بدو بالا آمدن آب از پل کلل و عدم تردد وسایل نقلیه ، در آن محل حضور پیدا کردم تا اگر کمکی از ما ساخته باشد به وظیفه انسانی خود عمل کنیم . 

ساعت حدود نه شب بود. راننده اتوبوسی که راهی کرمانشاه بود را متاسفانه هیچ کس نتوانست متقاعد کند که از پل نمی شود عبور کرد و با 31 مسافر به دل آب زد ؛ هنوز چند متری از روی پل به جلو نرفته بود که پس از نقص فنی خاموش شد . با تلاش فراوان مردم خوب آبپخش و راننده جوان ، شجاع و عاقبت بخیر آبپخشی توانستیم تمامی مسافران را بسلامت از داخل اتوبوس به بیرون منتقل کنیم ، بعد از آن به پاسگاه زیارت انتقال داده شدن تا برای اسکانشان فکری کنیم . دیگر ترس و خستگی مسافران رمقی برایشان نگذاشته بود که تصمیم گرفتیم همه را مهمان خانه خود کنیم ، با کمال افتخار آنها را در حد بضاعت و توان در منزل شخصی اسکان دادیم تا بتوانند خستگی را از تن بدر کنند.

 

همچنین در پی وقوع این اتفاق رئیس پاسگاه انتظامی زیارت ، بخشدار مرکزی ، شهردار آبپخش و ... طی تماس های تلفنی و حضور چنین کاری را بسیاری انسانی خواندند و مردم زیارت را از دیر باز مردم دار ، مهمان نواز و با تمدن و پیشینه کهن  توصیف نمودند.

 

 

 

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت به نمایش گذاشته خواهد شد
  • محمد جواد اله یاری

    انچه را انجام داده اید حکیم سخن سنج طوس با این بیت به شیوایی وزیبایی بیان فرموده(بکوشید نیکی به جای اورید/چو دیدید سرما بهار اورید)هزاران افرین بر شما

    دوست دارم 0
تبلیغات شما 1
تبلیغات شما 2

نظر سنجی

به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
شما باید حد اقل یک گزینه را برای رأی انتخاب کنید!