جمعه, 10 فروردين 1403
شناسه خبر:820

پرسپولیس زیارت گام اول را محکم برداشت

  • انداز قلم
ورزشی

تیم فوتبال پرسپولیس زیارت در حالی که در دقایق ابتدایی طی یک غافل گیری با یک گل از تیم آزادگان ابوالفیروز عقب افتاده بود ، طی یک بازی هوشمندانه توانست بازگشت باشکوهی داشته باشد تا نهایتا با برد از زمین بازی خارج شود.

 

 

در دیدار افتتاحیه مسابقات لیگ برازجان، پرسپولیس زیارت در دیداری جذاب با سرمربی گری اکبر  شاهانی و سرپرستی بهزاد بهزادی نژاد، در مقابل آزادگان ابوالفیروز صف آرایی کرد.

یازده بازیکن ابتدایی پرسپولیس زیارت عبارت بودند از:

عباس شاکری ، غلام کرمپور، یحیی شریفی، محمدعلی ایمانی فرد، جابر نادری، محسن نیکزاد، عباس ایمانیفرد، رسول فرهمندزاده، شهرام مددی، حیدر نامدار و محمدکریم سراج زاده 

در همان دقایق ابتدایی طی یک غافل گیری پرسپولیس زیارت با یک گل از حریف خود عقب افتاد تا ادامه کار برای زیارتیها مشکل شود. پرسپولیس که اکثریت معدود تماشگران را هوادار خود می دید، سعی بر حفظ مالکیت توپ داشت تا اینکه شهرام مددی بازیکن کهنه کار این تیم با یک شوت ناگهانی از نزدیک های میانه میدان دروازه بان حریف را به زیبایی هرچه تمام تر مغلوب کرد.

در ادامه بازیکنان زیارتی با اعتماد بنفس بالاتری در میدان ظاهر شدند و با ارائه یک فوتبال مالکانه پی ریز حملات متعددی عمدتا از جناح چب شدند. ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه نظم و انسجام قابل توجه ایی به پرسپولیس بخشیده بود. حملات دامنه دار پرسپولیس بالاخره در نیمه دوم و پس از هدر دادن موقعیت هایی مسلم،  نتیجه داد و طی یک شروع مجدد حیدر نامدار موفق شد با ضربه سر گل پیروزی بخش این تیم را به ثمر برساند.

در ادامه با تحلیل رفتن قوای جسمی بازیکنان این تیم، اصغر کرمی، مهدی مددی و احسان نامدار به عنوان بازیکنان جایگزین وارد میدان شدند تا روند مالکانه پرسپولیس حفظ شود. پرسپولیس می توانست اختلاف خود را به مراتب بیشتر از این تک اختلاف نماید اما با بی دقتی مهاجمان توپ ها یکی پس از دیگری به هدر می رفت. تیم فوتبال آزادگان نیز در دقایل پایانی حملاتی را بروی دروازه پرسپولیس ترتیب داد اما نهایتا این شاگردان اکبر شاهانی بودند که موفق شدند با هوشمندی گام اول را به خوبی بردارند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت به نمایش گذاشته خواهد شد
  • هیچ نظری یافت نشد
تبلیغات شما 1
تبلیغات شما 2

نظر سنجی

به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
شما باید حد اقل یک گزینه را برای رأی انتخاب کنید!