شنبه, 08 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:759

گزارشی از اولین دوره مسابقات فوتسال جام فجر+ عکس

  • انداز قلم
ورزشی

با افتتاح سالن ورزشی بالاخره انتظارها به پایان رسید و اولین دوره مسابقات فجر در این سالن برگزار گردید که تیم شهدای گرکین به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت .

 

 

بالاخره با تاسیس سالن روستا، انتظارها برای تماشا و انجام بازی های فوتسال جام دهه فجر و رمضان زیارت به پایان رسید و در جلسه ای ضروری میان عده ای از ورزشی های روستا و چند تن از اعضای شورای ورزشی زیارت، کمیته ای به عنوان کمیته فوتسال تشکیل شد تا به برنامه ریزی و برگزاری جام های مختلف برای رده های سنی مختلف بپردازند. و در اولویت برنامه های خود برگزاری یک دوره مسابقات فوتسال، در دو رده آزاد و پیشکسوتان را قرار دهند. 

هادی صالحی، محمدرضا ایماندوست، مسلم نعمتی، موسی پورخدر و امین ضرغامیان به عنوان اعضای این کمیته انتخاب شدند.

مسابقات جام فجر که به نام شهدای آتش نشان مزین شده بود، با حضور ۹ تیم و در قالب دو گروه(گروه یک با چهار تیم و گروه دو با پنج تیم) شکل گرفت.

گروه یک متشکل از تیم های، زنده یاد محمودی، وحدت، آریا و شهدای گرگین بود.

گروه دو نیز از تیم های، جوانان، کارگر، استقلال جوان، استان ۲۴ و نخلستان بود. 

 

از گروه اول مسابقات تیم های وحدت با ۹ و شهدای گرگین با ۶ امتیاز صعود کردند و از گروه دوم تیم های استان ۲۴ و کارگر، هر دو با ۹ امتیاز صعود کرده و در مرحله نیمه نهایی به صورت ضربدری به مقابل هم رفتند.

وحدت ۵ بر ۴ کارگر را از پیش رو برداشت و شهدای گرگین و استان ۲۴ در وقت عادی ۲ بر ۲ به تساوی رسیدند که در ضربات پنالتی شهدای گرگین ۳ بر ۲ بر حریفش چیره شد تا وحدت و شهدای گرگین باری دیگر رو در روی هم قرار گیرند و فینال را برگزار کنند. 

فینال ۵ بر ۳ به سود تیم شهدای گرگین خاتمه یافت تا با قهرمانی این تیم پرونده نخستین دوره مسابقات فوتسال جام فجر در رده آزاد بسته شود. 

 

از سوی دیگر جام پیشکسوتان نیز به موازات مسابقات رده آزاد برگزار شد، جایی که حضور ۴ تیم آزادی، پرسپولیس، کارگر و استقلال، به بازی ها حساسیت و جذابیت می بخشید. 

مسابقات پیشکسوتان به صورت دوره ای برگزار گردید و در پایان آزادی با ۹ امتیاز اول و کارگر و استقلال با چهار امتیاز در مکان های بعد قرار گرفتند. 

گفتنی است که مسابقات این رده بدلیل پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ ، بازیکنان متولد سال ۵۷ به قبل را شامل می شد.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت به نمایش گذاشته خواهد شد
  • هیچ نظری یافت نشد
تبلیغات شما 1
تبلیغات شما 2

نظر سنجی

به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
شما باید حد اقل یک گزینه را برای رأی انتخاب کنید!