پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:686

گزارش بازی تیم امید زیارت و پاس برازجان

  • انداز قلم
ورزشی

 امید زیارت 7   ......... پاس برازجان

3

گل ها: احسان نامدار(4 گل) ــ محسن مهرآوران ــ جابر نادری ــ رسول فرهمند

کارت زرد: احسان بهزادی و محمود نیکزاد

29/4/90   ـــــــ استادیوم تختی برازجان

بازیکنان امید: احسان بهزادی(دروازبان) ، منصور نیکزاد(که از دقیقه 65 با محمود نیکزاد تعویض شد)، یحیی شریفی، سجاد انصاری، حسین رستمی، علی فرهمند(کاپتان که در دقیقه50 با مجید آبادی تعویض شد) ، رسول فرهمند، محسن مهرآوران(که از دقیقه 62 با یدالله موجی تعویض شد)، احسان نامدار، جابر نادری، مرتضی انصاری

امید زیارتَ دشتستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازی راس ساعت 17:30 در گرمای تیرما!!!! شروع شد و در همان دقیقه اول از روی اشتباه دروازبان حریف احسان نامدار اولین گل را بثمر رساند تا نوید بازی پرگلی داده باشد.

در دقیقه ی 10 بازی یار دیگر احسان توانست قدر پاس زیبای رسول فرهمند را بداند و پاس را دوگل عقب اندازد و تیم امید را دوگله کند.

اما بازی به همین راحتی نبود و دقیقه 17 و 19 بازی شرایط بر امید سخت شد بطوری که دقیقه 17 از روی اشتباه دفاع تیم امید(در جایگیری) تیم پاس گل اول و دو دقیقه بعد از روی نقطه ی پنالتی گل دوم را بثمر رساندند و دروازبان احسان بهزادی یک کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 31 بار دیگر احسان نامدار به هنر نمایی پرداخت که با خطای بازیکنان تیم پاس در پشت محوطه جریمه تیم امید صاحب یک موقیت شد و محسن مهر آوران به زیبایی گل سوم را وارد دروازه ی پاس کرد.

نیمه ی اول گل دیگری نیز داشت که سجاد انصاری این موقعیت را برای احسان نامدار در دقیقه 44 ساخت و احسان سومین گل خو و چارمین گل امید را به ثمر رساند.

هر چند نیمه اول با نتیجه چهار بر دو بپایان رسید ولی تیم امید گلهای زیادی را از دست داد که مهمترین آن در ثانیه آخر بازی بود که احسان نامدار آن را ....

تیم انید ار بین دو نیمه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نیمه دوم:

شروع نیمه دوم نیز از سوی امید به صورت توفانی شروع شد و در دقیقه اول جابر نادری موقعیت 100 % را از دست داد و همین طور در دقیقه4 نوبت به احسان نامدار رسید که موقعیت گل را از دست بدهد.

در دقیقه 5 نیمه دوم کاپتان علی فرهمند تعویض شد و بجای ایشان مجید آبادی وارد زمین شد که از آن به بعد بازوبند به بازوی احسان نامدار بسته شد و 30 ثانیه بعد از تعویض ضربه زیبای جابر نادری گل پنجم را برای امید به همراه داشت.

محسن مهرآوران که بازی خوبی را هم از خود بجای گذاشته بود در دقیقه 17 نیمه ی دوم با یدالله موجی تعویض شد.

دقیقه 20 مجید آبادی موقعیت گل را از دست داد تا او نیز وارد گل خراب کن ها شده باشد و سه موقعیت دیگر را نیز تا پایان از دست داد و البته بازی جنگنده و خوبی از خود به نمایش گذاشت.

در دقیقه 22 نیمه دوم منصور نیکزاد که بشدت آسیب دیده بود تز زمین بیرون رفت و بجای او برادرش محمود نیکزاد وارد زمین شد که با این حساب رسول فرهمند در دفاع آخر قرار گرفت و وسط زمین به محمود نیکزاد رسید از این به بعد بازی برای امید بسیار روان شده بود و موقعیت های زیادی را برای باز کردن دروازه ی پاس بدست آوردند که از میان همه ی موقعیت ها در دقیقه 26 نیمه دوم احسان نامدار گلی دیگر را به ثمر رساند تا بهترین بازیکن بی چون و چرای بازی باشد .

در دقیقه35 نیمه دوم حرکت های زیبای احسان نامدار در محوطه ی جریمه برای تیم امید یک ضربه پنالتی را به ارمغان آورد تا رسول فرهمند نیز از گل زنان بازی باشد و گل هفتم امید زیارت وارد دروازه پاس برازجان شود.

در دقیقه 40 بازی داور اعلام یک ضربه ی پنالتی برای تیم پاس کرد که با اعتراض محمود نیکزاد مواجه شد و محمود نیز یک کارت زرد دریافت کرد.

این پنالتی گل شد و بازی با نتیجه 7 بر 3 به سود تیم امید بپایان رسید ولی در طول بازی تیم امید بیش از 15 موقعیت گل را از دست دادند در حالی که به این گا ها نیاز دارند و تفاضل گل برای صعود آنها شاید نیاز شود.

تیم امید در حال حاضر 9 امتیاز دارد وبازی آخر خود را باید با برق برازجان انجام دهد

با آرزوی موفقیت برای همه ی بچه های زیارت

گزارش از اسفندیار فتحی

احسان نامدار زننده چهار گل

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت به نمایش گذاشته خواهد شد
  • هیچ نظری یافت نشد
تبلیغات شما 1
تبلیغات شما 2

نظر سنجی

به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
شما باید حد اقل یک گزینه را برای رأی انتخاب کنید!