شنبه, 01 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:682

امید ، امیدوارانه آماده ی بازی بعد شد

  • انداز قلم
ورزشی

مورخه19/4/90 ورزشگاه تختی برازجان

امید زیارت ...2     پرسپولیس بنار ...1

 

تیم امید که بازی اول را واگذار کرده بود در بازی دوم مقابل تیم قدرتمند بنار قرار گرفت که در یک بازی نفس گیر توانست رقیب خود را با نتیجه 2 بر 1 مغلوب کند.

نیمه ی اول با حملات پیاپی تیم بنار شروع شد و موقیت های خوبی را هم برای گشودن دروازه ی تیم امید داشتند ولی کم کم تیم امید توانست خود را جمع و جور کرده و با بازی تک ضرب کنترل بازی را در دست بگیرد.

چند حرکت خشونت آمیز از سوی تیم بنار بازی را به حاشیه کشاند و ضعف داوری چنان مشهود بود که تا پایان بازی اعتراضات دو تیم را به همراه داشت.

گل جابر نادری برای تیم امید بازی را وارد مرحله ای جدید کرد و هردو تیم بازی پایاپایی داشتند تا دقایق پایانی نیمه ی اول ضربه ی زیبای سر شیرزاد زمانی بازی را به تساوی کشاند.

نیمه ی دوم ورود احسان نامدار در خط حمله ی تیم امید این تیم را جنگنده و پر جنب وجوش نشان می داد تا اینکه در یک فرار پشت مدافع احسان نامدار گل دوم را بثمر رساند.

تیم بنار حملات چندانی بعد از گل نداشت تا اینکه یکی از بازیکنان آنها کارت دوم را گرفته و اخراج شد.

ده نفره شدن تیم بنار  باعث شد بچه های تیم امید امیدوارتر و البته پراشتباه تر به بازی ادامه دهند تا آنجا که موقعیت های زیادی را تیم بنار داشت ولی نتوانست از آن استفاده کند.

کمتر از ده دقیقه به بازی هنگامی که یکی از بازیکنان زیارت در حال تعویض بود با کارت زرد دوم داور مواجه شد و اخراج این بازیکن اعتراض شدید بچه های تیم امید را به همراه داشت تا جایی که امید نادری سرپرست تیم امید نیز اخراج شد.

دقایق پایانی از خود گذشتگی منصور نیکزاد دوگل 100 درصد را از تیم بنار گرفت و بازی با نتیجه ی 2 بر1 به سود تیم امید پایان پذیرفت.

یکی دیگر از بهترین بازیکنان زمین سجاد انصاری بود که تا پایان بازی توانست بازی منطقی و کم اشتباهی داشته باشد.

 

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت به نمایش گذاشته خواهد شد
  • هیچ نظری یافت نشد
تبلیغات شما 1
تبلیغات شما 2

نظر سنجی

به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
شما باید حد اقل یک گزینه را برای رأی انتخاب کنید!