پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:653

آغاز فعالیت سایت خبری – تحلیلی

  • انداز قلم
اخبار

"استان نیوز" فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش نازداب:

((سایت جامع خبری – تحلیلی استان بوشهر تحت عنوان <<استان نیوز>> با استعانت از خداوند متعال و امید به توجهات حضرت ولیعصر ارواحنا فدا،  با رویکردی خبری و محور قرار دادن تقوا، صداقت و پایبندی کامل به قوانین و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پا به عرصه اطلاع رسانی کشور خاصه در استان بوشهر گذاشت.

 

<<استان نیوز>> با مدیریت عبدالرحیم انصاری و با همراهی گروهی از دوستان مومن و متدین هم استانی در سراسر شهرستانهای استان بوشهر اداره خواهد شد. هدف از ایجاد این سایت جامع خبری و تحلیلی، انعکاس صحیح و سریع و حتی الامکان بی واسطه اخبار، وقایع و حوادث استان زرخیز بوشهر اعلام شده است.))

باعث بسی خرسندی ست که مدیریت این سایت را یکی از جوانان زیارت و البته بسیجی  بر عهده دارند . شایان ذکر است که آقای انصاری مدیریت سایت نازداب را نیز عهده دار بوده  اند که مدتها فعالیت در این زمینه ایشان را به فردی با تجربه بدل ساخته است.

بنا به گزارش سایت نازداب "استان نیوز"فرا جناحی عمل کرده و:

((علی رغم حضور فعالانه ای که در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی  کشوری و استانی خواهد داشت، به هیچ گروه، جریان و یا حزبی وابسته یا دلبسته نیست و هیچگاه مطالب جهت داری را در جهت خوشنودی برخی اشخاص منتشر نخواهد نمود.))

با آرزوی موفقیت برای این عزیزان

آدرس استان نیوز   :       www.ostannews.com

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت به نمایش گذاشته خواهد شد
  • هیچ نظری یافت نشد
تبلیغات شما 1
تبلیغات شما 2

نظر سنجی

به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
شما باید حد اقل یک گزینه را برای رأی انتخاب کنید!