یکشنبه, 30 ارديبهشت 1397
شناسه خبر:578

رئیس پست بانک زیارت در مصاحبه با نشریه ی زیارتیها

  • انداز قلم
مصاحبه

 نشریه ی زیارتیها مصاحبه های خود را با افراد شروع کرده است و اولین شخص خانم مددی رئیس پست بانک زیارت می باشند که در ادامه ی مطلب میتوانید این مصاحبه را بخوانید.

از آقای امین ضرغامیان که در این مصاحبه ما را یاری نمودند کمال تشکر را داریم.

و اکنون در ادامه ی مطلب توجه شما را به این مصاحبه جلب می کنیم:

نشریه ی زیارتیها: هرجور که دوست دارید خودتان را معرفی کنید.

رییس پست بانک زیارت: به نام خدا

صغرا مددی  فرزند حاج ابراهیم مددی هستم ، اصلیتمان زیارتی ست و به زیارتی بودنم افتخار می کنم.

نشریه زیارتیها  : چطور شد که این شغل را انتخاب کردید؟

خانم مددی: ماجرا از آنجا شروع شد که تصمیم گرفتم بعد از انصراف خانم  رییسی زاده در شرکت مخابرات کار کنم، پس از مراجعه به مخابرات دشتستان متوجه شدم یک سال است که پست بانک زیارت وجود داشته ولی غیر فعال است و به این ترتیب بدنبال امتیازش رفته و امتیاز آن را بدست آوردیم.

نشریه زیارتیها  : یکی از بازدیدکنندگان بنام "محسن" معتقد است شما با پارتی صاحب این شغل شده اید!

خانم مددی: روزی که من وارد مخابرات شدم هیچ کس مرا نمی شناخت اما رییس سابق مخابرات دشتستان آقای حسین زاده به من گفتند: " بخاطر برخوردتان پست بانک فعالی خواهید داشت".

نشریه زیارتیها  : در این راه بخاطر زن بودنتان به مشکلی برخورد نکردید؟

خانم مددی: چرا.... یکی از مهم ترین مشکلات برگزاری کلاس ها در بوشهر بود که جز جمعه ها باید هر روز به بوشهر می رفتم ... خیلی طاقت فرسا بود.

نشریه زیارتیها  : از روزهای اول افتتاح پست بانک بگویید!

خانم مددی: خیلی سخت بود و شاید بتوان گفت بد. مردم حتی برای پرداخت قبض هایشان نیز یه ما اعتماد نمی کردند و  از من می پرسیدند: "صدهزار تومن در پست بانک هست؟" ولی کم کم از دامداران سرشناس دعوت کردیم و واقعا هیچ کدام جواب منفی ندادند و کاش می توانستم از آنها  یکی یکی با نام تشکر کنم ولی چون می ترسم نامی از قلم بیافتد بصورت جمعی همین جا از همه ی آنها تشکر می کنم و البته جز دامداران همه ی کسانی که حساب باز کرده یا نکرده اند و به هر طریق ما را یاری رسانده اند حامیان ما بوده و از آنها تشکر می کنم.

نشریه زیارتیها  : چند نفر از بازدیدکنندگان نشریه ی زیارتیها معتقدند شما گاهی بداخلاق می شوید!

خانم مددی: .....می خندند ... بله منکر این موضوع نمی شوم. گاهی اوقات فشار خیلی زیادی روی ماست ولی مشتری مداری از ارکان اصلی کار من است و در بین همکاران دشتستانی ام به جذب مشتری مشهورم.

نشریه زیارتیها  : شخص "محسن" معتقدند رفتار شما با آقایان بسیار راحت است و گاهی افراط می کنید ولی با خانم ها این طور نیست!

خانم مددی: این صحبت بسیار اشتباه است من ابتدا مربی هنرهای دستی و قرآن بوده ام که تمامی آنها خانم بودند سعی ام همیشه این بوده که در برابر آقایان و خانم ها رفتاری برابر داشته باشم ولی بعضی از خانم ها بطور مثال در محیط کار مرا با نام کوچک صدا می زنند که باید متوجه باشند محیط کار با جاهای دیگر متفاوت است در عوض رفتار آقایان بسیار محترمانه است و بسیار مواقع وقتی به شهر می خواهند بروند از من می خواهند اگر کاری داشته باشم انجام دهند و اینها که همه برادران من هستند بسیار به من لطف دارند و من از همه ی مردم زیارت ممنونم چرا که احترامی که به من میگذارند کمتر از احترامی که خانواده ام به من میگذارند نیست .

نشریه زیارتیها  : آقای "محسن" بار دیگر پرسیده اند که چرا اینترنت را از استفاده ی عموم برداشته اید؟

خانم مددی: مخابرات یک خط دیتا به پست بانک داده جهت استفاده ی عموم و از مشتریها هزینه ای جهت کمک هزینه ی پست بانک گرفته می شود و اکثر خانم ها به پشت سیستم ها تشریف می آورند و آقایان هم در صورت تمایل خودمان کارشان را انجام می دهیم اما از روزی که کافی نت آمده کار ما راحت تر شده .... و به تازگی هم به شبکه متصل شده ایم و دوسیستم داریم و از این پس هیچ کس را – اگر خواهان اینترنت باشند- ناامید نمی کنیم.

نشریه زیارتیها  : روزها و ساعات کار پست بانک؟

خانم مددی: ما نیم ساعت قبل از کار بانکها شروع می کنیم یعنی از ساعت 7 تا 13 و بعد از ظهرها به اختیار خودمان از ساعت 17 تا 20 است . همه ی روزها جز جمعه ها و روزهایی که تعطیلات رسمی می باشد.

نشریه زیارتیها  : چند مورد از امکانات و تسهیلات پست بانک را بیان کنید!

خانم مددی: همه ی کارهای بانکی،قرض الحسنه جاری شامل قرعه کشی،سپرده ی کوتاه مدت که برای مشتری ها سود دهی دارد، دریافت انواع قبوض،اهدای وام های قرض الحسنه، فروش اقساطی ومشارکت مدنی و به لطف خدا به عنوان یکی از چهار دفتر روستایی هستیم که خدمات ارتباطی را نیز به پست بانک آورده ایم که کارهایی از جمله : شارژ دستی، سوختن سیم کارت، تغییر آدرس، بنام کردن و .... را شامل می شود.

نشریه زیارتیها  : پست بانک زیارت در بین دیگر پست بانک های دشتستان چه جایگاهی را دارد؟

خانم مددی: این سوال را باید از دیگران بپرسید.

نشریه زیارتیها  : اگر از رییس پست بانک دشتستان بپرسیم چطور است؟

خانم مددی: هر جور دوست دارید.

و در همین لحظه – بدون هماهنگی قبلی – با رییس پست بانک دشتستان ، جناب آقای محمد جواد سلطانی تماس می گیریم واز ایشان در مورد عمل کرد خانم مددی می پرسیم و ایشان این گونه پاسخ می دهند:

__ خانم مددی از همکاران دل سوز، مهربان و سخت کوش ما هستند که در جلسات پست بانک از ایشان نام برده می شود و همیشه از بهترین ها هستند. از نقاط قوت ایشان :شناخت سیستم های بانکی و جذب مشتری می باشد. آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی برای ایشان  داریم و از شما هم تشکر می کنیم.

نشریه زیارتیها  : نظرتان در مورد نشریه ی زیارتیها چیست و برای بهتر شدن آن چه پیشنهادی دارید؟

خانم مددی: خوب است اما بهتر هم می تواند باشد اگر اخبار روستا را بیشتر دنبال کند همچنین از "برد زرد" هم بسیار راضی هستم و امیدوارم بار دیگر شب شعر در زیارت برپا شود.

نشریه زیارتیها  : ضمن اینکه بچه های دبیرستان دخترانه زیارت ،کیمیا،حسین و چند نفر دیگر از شما تشکر کرده اند، حرف آخر را بفرمایید!

خانم مددی: از دوست وهمکار خوبم خانم چتر زرین تشکر ویژه می کنم و تمام مردم زیارت  که پست بانک را حمایت می کنند . چهارم شدن در بین پست بانک های دشتستان که از موفقیت های پست بانک است  در واقع موفقیت مردم زیارت می باشد و من مطمئنم همین مردم با استقبال خود می توانند رتبه ی اول را بدست بیاورند. از شما هم تشکر می کنم و برایتان بهروزی و سعادت را آرزو دارم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت به نمایش گذاشته خواهد شد
  • هیچ نظری یافت نشد

تصویر منتخب

تبلیغات شما 1
تبلیغات شما 2

نظر سنجی

به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
شما باید حد اقل یک گزینه را برای رأی انتخاب کنید!