جمعه, 07 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:807

وضعیت نامناسب زمین تمرین اسکیت سواران زیارت + عکس

  • انداز قلم
ورزشی

اگر مسولین روستا همت نکنند و مکان مناسب برایمان فراهم نکنند به برازجان یا آبپخش می رویم. 

 

به گزارش زیارتی ؛ 

دیشب به محل تمرین باشگاه اسکیت سواران رفتیم تا با اسکیت سواران و مربیشان دیداری داشته باشیم.

از بدو ورود آقای تمیمی  با اخلاق خوش و گشاده رویی پذیرای ما شدند حقیقتا حرف زدن در مقابل این انسان شریف سخت بود.

از ایشان در خصوص نحوه راه اندازی باشگاه اسکیت و ... پرسیدیم که با هم میخوانیم :

 

آقای تمیمی می گوید دوازه سال است که در باشگاه اسکیت سواران مربیگری می کند و شاگردان بنامی را تحویل جامعه داده است و اتفاقا همین چند وقت قبل یکی از شاگردانش جایگاه هشتم جهانی رو به خودش اختصاص داده است .

ایشان می گوید چندین شاگرد از زیارت داشته ام و تعداد مراجعه کنندگان برای راه اندازی باشگاه در زیارت هم به حد نصاب رسیده بود به همین منظور تصمیم گرفتیم جهت رعایت حال عزیزان باشگاه رو در زیارت راه اندازی نماییم.

با اینکه مدت زیادی از راه اندازی این باشگاه نگذشته است ولی چنان پیشرفتی در آنها دیده می شود  که خانواده شاگردان و دیگر زیارتی ها تمرینات آنها را تمام و کمال به تماشا می نشینند .

تنها مشکل ما  متاسفانه نداشتن زمین مناسب برای تمرین است ، ما در تمامی شهرها تمرینات خود را در سالن های ورزشی انجام می دهیم ولی متاسفانه اینجا چنین اجازه ای را به ما نمی دهند .

این سوال باعث شد که با خانواده های هنرجویان هم گپ و گفتی نماییم.

آنها از نحوه برگزاری و نوع آموزش رضایت کامل داشتند  ولی می گویند اگر مکان مناسبی برای تمرین پیدا نشود مجبوریم بچه هایمان را به برازجان ببریم ، نسل ما فدای همین حرف و حدیث ها و کمبود امکانات شد دیگر اجازه نخواهیم داد بچه هایمان قربانی شوند .

شهریه ماهانه هر نفر شصت هزار تومان است و با کمترین  امکانات در صورتی که در دیگر شهرها اینچنین نیست ، اگر قرار بر این باشد بی شک به آبپخش یا برازجان می رویم تا خودمان نیز بتوانیم در باشگاه ثبت نام کنیم و استفاده ببریم.

آیا اعضا شورای اسلامی ، دهیاری و اشخاصی که خود را مسئول  زیارت می دانند اجازه می دهند خانواده خودشان اینجا تمرین کند؟ 

ما اعضا خانواده های هنرجویان یک بار دیگر از مسولین روستا خواهشمندیم که امکانات رو در اختیار ما و فرزندانمان قرار دهند تا ما نیز چون دیگر شهرها و روستاها بتوانیم شاهد موفقیت های روز افزون فرزندانمان باشیم و روزی آنهارا بر سکوهای قهرمانی ببینیم و افتخاراتشان را تقدیم به مردم خوب زیارت نماییم نه اینکه در باشگاه های دیگر شهرها به نام انها پا به عرصه مسابقات و قهرمانی بگذرایم.

در پایان تمیمی بار دیگر صمیمانه از تمامی هنرجویان و خانواده های آنها که عاشقانه این ورزش رو دنبال می کنند تشکر نمود و قول داد که روزی همین هنرجویان بر سکوهای قهرمانی کشور خواهند ایستاد .

به امید آن روز 

 

 

 

 

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت به نمایش گذاشته خواهد شد
  • هیچ نظری یافت نشد
تبلیغات شما 1
تبلیغات شما 2

نظر سنجی

به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
شما باید حد اقل یک گزینه را برای رأی انتخاب کنید!